Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Lite update.

Publicerad 2009-11-16 19:35:19 i Tejjnas tankar.,


Har varit hemma från jobbet sen i torsdags. Gick hem vid lunch, mådde så jävla kasst. Hade lite feber, så jag stannade hemma på fredagen också. Lördagen mådde jag bättre, repade farsen under dagen och tog det lugnt på kvällen. Söndagen var okej också, var på Ekenäs marknad med mamma, pappa och lillebror, och köpte hem enbärsmust.

På kvällen blev jag seg igen och började känna mig lite krasslig igen. Hade svårt att somna, och när jag väl somnat så vaknade jag vid 3 och var varm som fan, och febern hade kommit tillbaka, så det blev att va hemma idag också. Bettan ringde mig idag, och vi bestämde att jag skulle va hemma imorrn också, så febern helt säkert har försvunnit helt.

Har inte gjort ett skit idag, har inte orkat. Har tankat hem skräckfilmer som jag kollat på. Child's Play 1, 2 och 3 och Bride of Chucky och Seed of Chucky. Alla filmer handlar Chucky, som fört över sin själ i en docka, och mördar folk. :) Klassiker. :P De är inte så läskiga faktiskt, men när de var nya, på 80-talet var det ju skitläskigt.. :P

Känsliga tittare varnas. ;-P



Imorrn blir det att ta det lugnt, så jag får bort febern helt. Chefen är supernojig över att det är svininfluensan jag kan ha fått, men då skulle jag ju haft extremt hög feber i flera dagar. Min feber har inte varit hög, och inte i flera dagar..

Vi säger så, hejs.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-11-17 12:54:40

Krya på dig! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela