Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

1:a advent.

Publicerad 2009-11-29 12:12:16 i ,

Helt underbar helg, och den är inte slut ännu! :D

I fredags tvättade jag och städade hemma och satte upp alla adventsljusstakar och plockade fram tomtar och sånt. Nästa helg ska jag sätta upp gardiner tänkte jag, och tvätta fönstren.

I lördags fotade vi för affischen till farsen, och repade akt 1. Det blir nog bra detta... E var tvungen att hoppa av, på grund av vissa omständigheter, men M ska nog hoppa in och ta hans roll. Tur det inte är en stor roll, och inte så jättemånga repliker heller, så det ordnar sig nog.
Var klara på Facetten vid 15, Jocke skjutsade hem mig. Fixade lite hemma, sen gick jag upp till mamma och hämtade hennes bil jag skulle låna, sen drog jag hem till Emelie en snabbis, och tittade till hennes katter, är kattvakt åt henne.

På kvällen gick jag på bio med Lena. Åkte till stan vid 16 och mötte upp Lena i P-huset.
 Först gick vi och käkade på McDonalds, sen gick vi och köpte lite godis, och sen drog vi till bion. Såg "Luftslottet som sprängdes". Den var skitbra! :D

När filmen var slut gick vi till våra bilar och drog hem. Jag var hemma runt 21. Satt vid datorn resten av kvällen.

Idag gick jag upp tidigt och åkte neråt och storhandlade. Blev mat för över 1300 kronor, så nu klarar jag mig ett tag. :) Pappa var här förut och hämtade bilen, för han och mamma och lilla lillebror ska till stan idag. Jag ska bara slappa nu, och käka lite, sen ska jag till Jennie och Henrik och adventsfika. Ska bli trevligt. :D

Annars händer inte mycket i mitt liv.. Jobbar och repar fars mest hela tiden känns det som.
Nu ska jag fixa käk!

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela