Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Ledig torsdag.

Publicerad 2009-05-21 22:36:30 i ,

Så lugnt och skönt idag. Bara slappat. Spelat Sims2. Myst med mina katter. Varit hos Emelie och tittat till hennes katter medans hon är i Norrköping över långhelgen. Spelat lite mer Sims2. Ätit lite mat. Pysslat på min balkong. Kollat på TV. Känns så jävla onödigt att åka och jobba imorrn. Ville ha ledigt, men fick inte. Men men.

Jag har semester om en månad, då ska jag fan sova första veckan och hitta på roliga saker resten av tiden. Till exempel har jag och Mikey bestämt sen länge att vi ska till Bysjön när jag fyller 24, och hinka Heineken och kolla på solnedgången. :P Är det dåligt väder ska vi sitta på min balkong. :D Och så har jag planerat att åka till Motala för att pränta in ännu en tatuering, och klippa mig. Det är så bra med en kusin som är frisörska, och hennes karl är tatuerare. Perfekt! Försöker planera in ett besök på Kolmården också, och Liseberg.. Och så vill jag ta en roadtrip till Koppom i Värmland och hälsa på mina kusiner Ulf och Dick. Men det lär väl inte bli av i första taget. *suck*

Och just det, min bror Kenneth ska ju gifta sig 1 juli, så det blir roligt. :D Fast han och Sarah ska ha ett borgerligt bröllop med ett par vittnen bara, men bröllopsfesten ska vi ha i syrrans trädgård den 4:e juli, så det blir skoj. :D

Annars händer väl inte så mycket i mitt liv.. Syrran flyttar snart, så det blir ju trist. Men kommer ju att hälsa på henne i hennes nya hus och grilla en massa. :D Spanar efter en bil, nån som vill sälja sin till mig? :)

Förstår heller inte vad som hänt med min blogg..? Text-funktionerna är borta och jag kan inte lägga in bilder i inläggen. Hilf mir!

Nu är klockan 22:30 och jag borde ha gått och lagt mig för längesen. Men jag sov för länge idag så det är väl därför jag inte är speciellt trött nu.. Och två stora muggar med kaffe har väl gjort sitt också antar jag.

Helgen blir lugn. Anna kommer hit imorrn kväll och ska umgåsas med mig. Blir trevligt. Ska se film och snacka lite skit. Resten av helgen är inget inplanerat, men man vet ju aldrig. Ska tvinga Mikey att komma hit och vara social med mig. :)

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite..

Vi säger så! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela