Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Jahapp.

Publicerad 2009-05-25 22:33:46 i ,

Då var man inne i en ny vecka då. Fick lönen idag också, göttans som fan! Betalade räkningar när jag vaknade imorse, sen åkte jag bil in idag. Fick låna mamsens bil igår, så det var skönt.

Gick på stan en sväng efter jobbet, och köpte lite nytt på IKEA och ett par nya linnen. Var hemma runt 19, rätt trött..

Min katt Snape fyller 4 år idag, så jag köpte en ny leksak åt honom på Arken. :P DEN tyckte han om, jävlar vad han lekte med den. :P Fast nu är han ute och ränner, men ska ropa in honom snart..

Och lilla Sirius har blivit lite sjuk, han har fått nån hosta av nåt slag, igår natt låg han och hostade massor av gånger och väckte mig.. Lät ungefär som när man harklar sig eller hostar slem.. Men idag var det bättre. Syrran trodde det kunde vara mask i magen på honom som gör att han får uppstötningar och hostar, så jag köpte avmaskningsmedel som jag tvingade i honom när jag kom hem. Det uppskattades INTE kan jag säga...

Köpte en ny expansion till Sims 2 och ett prylpaket. Har inte orkat testa dem än, bara installerat dem. Har köpt present till lilla mamsen till Mors Dag också. :)

Nahe, nu ska jag ut och ropa in Snape, sen ska jag sova.

Säger så, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela