Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Morbror Christer 60 år. :)

Publicerad 2009-06-28 00:05:38 i ,

Var på kalas i Linköping idag, hos Christer och Lena. Det var trevligt. :) Kusiner och kusinbarn och morbröder.
Åt god mat och drack martini. :) Och så skrattade jag hysteriskt åt Sara som slängde Rikards snusdosa helt fel.. XD
Snacka om felberäknad kast... XD

Slänger in lite bilder istället... Är för trött för att skriva.. Ber om ursäkt för den kassa kvalitén, men min mobilkamera suger snopp.

         

1: Christer öppnar presenterna.
2: Novalie hjälper Christer med presenterna.
3: Sara fotar, Rikard ser trött ut och Lena sitter i bakgrunden. :)
4: Kusinbarnen.
5: Moa följde med ut när vi vuxna rökte och tog ett dopp i fontänen.
6: Kusiner med barn.

Blir sängen snart, är rätt trött... Åkte hem vid 21:40 med bussen. Mams och paps är på väg hem nu, de tog en senare buss.

Jävla bra låt..

Love Machine.

 '
 
Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-06-28 21:42:35

hahaha va du tvungen att lägga märke till de.. hahaha gick visst lite för fort när ja skrev de.. hahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela