Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

"Demo, ureshii wa.."

Publicerad 2009-06-23 23:57:02 i ,

("But, I'm happy")

Dagen har varit toppen. :D Fick många fina presenter. :)
Av familjen fick jag en ny kaffebryggare, magnet med text "Alltid min dotter, nu även min vän", scarf med döskallar på, ljuslykta med drake och döskalle, en ampel med en stooooor hängpetunia, boken "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist, Homer Simpsons-docka, cigaretter, vas med döskalle på, och en trådlös telefon.

Av Luva och Josefin, som var tidigare på dagen och fikade fick jag en flaska Pepíno. Det är tydligen gott att göra drinkar med, så imorrn måste jag inhandla fruktsoda. :P

Av Micke fick jag två askar Toffifee och ett 4-pack Heineken. :D
Micke stannade kvar när familjen gått hem, så vi drack varsin öl och kollade på Simpsons på 6:an och "Sagan om de bannlysta" på youtube efter det. :P

Tack för alla presenter! :D

Nu är klockan snart midnatt, och jag ska sova.
Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: Bea - Mios mamma

Publicerad 2009-06-24 00:13:43

SV: Nej jag förstår. Jag har ju aldrig sagt att hon är ful, eller menat att försöka trycka ner henne..

Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Publicerad 2009-06-26 00:56:11

Grattis i efter skott :)

Postat av: Thina

Publicerad 2009-06-26 10:52:28

thanx g-sson. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela