Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Snart fredag.

Publicerad 2009-07-23 16:06:03 i ,

Yay! Och snart heeelg! Den här veckan har varit skit! Det var riktigt jobbigt att komma tillbaka från semestern. Fick jordens träningsvärk i benen efter måndagens arbete. :/
Imorrn är det lön. Göttans. På söndag ska jag och syrran till IKEA och kolla på sängar. Jag måste köpa en ny. (Kommentarer som "har du pökat sönder den?" / "för mycket sex, höhö" / och andra grabbiga "hö-hö-hö-skämt" undanbedes.)

Grejen är att nån hoppade i den på en fest, och knäckte två brädor, och nu har resten av skiten under gett vika, och knarrar och går väl sönder ännu mer snart... Har sovit på soffan några nätter för att ge min stackars rygg lite hårdare underlag, eftersom jag får sån förbannad ryggvärk när jag ligger för mjukt.

Annars då? Blev kallad för "fucking pedophile" på youtube idag. Eh? För att jag frågade hur gammal  Yoshizawa Hitomi (f.d medlem i Morning Musume) var, och att hon såg ut att vara 14-15 och var söt så är jag tydligen pedofil. Riiiight. För jag tänder på tjejer i 15-årsåldern, jomän!

Eller kanske inte va. Men så trodde väl puckot som kallade mig peddo att jag var kille eller nåt..
 Aja. Skit samma.

Nu ska jag snart fixa nåt att käka, börjar bli hungrig. Pannkakor kanske? Hm. Har inget mjöl. Åka och handla först. Hm. Är nästan pank. Panta PET-flaskor, sen handla. JA!

Ska se en film ikväll tänkte jag.. Är säkert sist med att se den, men ska se Patrik 1,5. Många har sagt att den är jättebra. Vi får väl se. :) Men jag gillar svenska filmer, så jag lär nog gilla den.

Har la inget mer att skriva om direkt.. Mitt liv har börjat få rutiner igen, och det är rätt skönt, även om det är skönt att vara ledig också.. :)



Ja, vi säger så. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela