Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Fy.

Publicerad 2009-07-31 22:43:38 i ,

Jag är lite dålig på att skriva här, jag vet. Men är så trött efter jobbet, och har inte ork att sitta och skriva...
Men nu är det fredagkväll, och jag ska snart sova. Gäspar käken ur led snart känns det som.

Sammanfattning av tiden som gått kanske.. Det har mest varit jobba, men var på teater i söndags och såg Ronja Rövardotter tillsammans med Malin i Gamla Linköping. Vår kompis Luva är med där och spelar Skalle-Per. :) Det var jättebra, alla var så duktiga, speciellt ungdomarna som spelade Ronja och Birk.

Dagen innan, alltså på lördagen var jag i stan på kvällen och drack öl med Pontus, Sebbe, Luva, Jenny, Anna och Bawan på 55:an. Det var skitkul. :) Blir nog att dra dit imorrn kväll också. :)

Säger grattis till Jennie också, som födde sin bebis Signe i torsdags natt. :) Jag ska åka och hälsa på dem imorrn en sväng.

Idag agerade jag taxi åt Luva. Jag erbjöd honom skjuts hem efter teatern idag, och det uppskattades. Fick ju dock vänta 2½ timme på honom, men den tiden fördrev jag genom att första timmen stå på parkeringen i Gamla Linköping och lyssna på första akten och läsa skvallertidning. Sen åkte jag in till city och fyndade på Cubus. 2 linnen för 30 kr styck och en t-shirt för 40 kr och 2 nya nagellack för 29 kr för båda. :) Jag älskar rea!

Imorrn ska jag sova länge. Eller försöka i alla fall. Ska mest slappa, och som sagt åka till Jennie och så 55:an på kvällen.
På söndag ska jag försöka ta mig till IKEA och köpa ny säng. Var och kollade på en förra lördagen och hittade en som passade. Det blir en Sultan Skaland, 120.

Lite bilder, för sakens skull...
    

1; Sebbe och jag på 55:an.
2; Bawan, som rövare i Ronja Rövardotter.
3; Jenny och Luva på 55:an.

Näää... Orkar inte lägga upp fler...

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-08-02 12:00:16

Ja vet det är hemskt, ja skrek till henne måndags när hon var ute med den stackars gamla hunden. Men häromkvällen blev jag så tagen så jag stod helt tyst & bara skåda vad som hände & sades.

Hur har du haft d annars kusin??? Kram sara

Postat av: emma

Publicerad 2009-08-02 16:15:52

hoppas du har en bra söndag (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela