Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Mobilblogg...

Publicerad 2009-12-28 07:40:12 i Tejjnas tankar.,

Måndag idag då... Ångrar som fan att jag inte tog ledigt idag och imorrn också, tog bara ledigt på onsdag.. Jag är helt slut i kroppen.. Repade nästan hela dagen igår, sen var jag hos Nathalie och klippte mig. Var hemma runt 21. Kom inte i säng förrens vid midnatt, sen skulle jag upp vid kvart över fyra imorse... Sov skitdåligt inatt. Drömde mardrömmar om farsen hela tiden. Drömde att jag gjorde fel hela tiden, och missade att gå in på scenen och såna saker.. Usch... Jag kan ju mitt, men ändå är jag nervös å de andras vägnar.. Har haft ont i magen hela morgonen... Det är bara tre dagar kvar, sen ska vi ha premiär.. Genrep på onsdag... Usch... Blev lite sur på chefen imorse också.. Får tydligen inte ta ut mina överblivna komp-timmar, så efter nyår brinner de inne och jag har inga komp-timmar kvar efter det.. Tack som fan då.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-03 14:06:55

Det gick bra va? kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela