Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Aguson på Sköna Gröna Grebo! <3

Publicerad 2009-08-23 14:11:13 i ,

Vilken dag! Var helt slut när jag kom hem!

Dagen började med att jag gick upp vid 9 och käkade frukost, och städade lite och tvättade. Hoppade in i duschen fixade till mig. Blev hämtade av syrran vid 15, och så åkte vi till mamma för att fira hennes 45-årsdag. :)
Trevlig fest med god mat och rätt mycket folk.
Vid 19 fick jag låna lillebrors bil, och skjutsade hem honom och hans flickvän Emelie, sen vid 20 åkte jag och Tony till Sköna Gröna Grebo för att se Aguson & Östra Ågatan Band :D



Kom dit lite tidigt, så vi gick mest runt och kollade efter folk man kände. Mötte en del, som Tina, Moe, Malin, Danne, och company. :)

Runt 22:10 hade jag, Jennie, Jenny, Tony, Micke, Jocke och Anna tagit plats längst fram vid scenen när Aguson började spela. :D Så jävla braaa!!! Hoppade, skrek, sjöng med, jublade under hela spelningen.. :D

     
 



Tony och jag snackade lite med Peter efteråt, sen drog vi hem. Var hemma vid 23:30.

Tack alla för en tokbra kväll!

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2009-08-23 16:08:12

Är du ett fan av Michael Jackson? Du har citerat "All I Wanna' Say Is That They Don't Really Care About Us" på din header. :) själv är jag helt kär i hans musik, har varit det de senaste tre åren så det är VERKLIGEN inte bara för att han är tillbaka nu.



Peace!

/Ellie

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-08-23 16:42:33

Ett fan av Augsson verkar det som i alla fall =) Kram

Postat av: FS

Publicerad 2009-08-23 19:34:25

sv: Ja, hellre Paow än Kissie ;)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela