Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Kanske jag ska starta upp detta igen?

Publicerad 2009-04-25 16:03:46 i ,

                                   



Kanske kan behöva en blogg att skriva av mig lite i..

Först en kort presentation av mig, för er som inte läst min gamla blogg;

Jag heter Thina och är 23 år. Bor i Åtvidaberg med mina två katter Snape och Sirius. Jag är (oftast) en glad tjej med skinn på näsan och ett jävla temperament. Jag jobbar som fastighetsskötare på FF Fastighetsservice i Linköping.
På fritiden umgås jag med vänner, ser film, går på gymmet, läser, spelar teater, och en massa annat skoj som finns att göra.

Vi får se vad jag kommer skriva i denna blogg.. Blir nog blandat. Om mina dagar, sånt som gör mig förbannad, som sånt gör mig glad, eller sånt som gör mig ledsen.

Just nu är jag bara väldigt, väldigt, väldigt trött... Jag och min vän Mikael hade Sagan om Ringen-maraton natten till idag. Vi gick först till Victoria och köpte pizza som vi käkade hemma hos honom medans vi började titta på första filmen.
Var en riktigt trevlig natt med mycket skratt och citat från parodi-filmen på youtube "Sagan om de bannlysta - Hela" .
Jag gick hem från Mikael runt halv 6 på morgonen. Gick och lade mig direkt, och somnade som en stock. Men sen ringde klockan vid 10:30, och det var dags att ge sig iväg till gymmet en timme.
Handlade lite på hemvägen och avnjöt en god middag hemma.

Ska tvätta vid kl 17 idag också, sen blir det nog att sova faktiskt.. Mina ögon svider lite just nu...

Vi säger så. Hejs.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-04-27 09:55:24

Att dom bara orkar ( våra storkar ) ;)

Postat av: danne

Publicerad 2009-04-27 21:00:00

Skoj att du bloggar igen :-)

Postat av: Milla

Publicerad 2009-04-27 22:49:37

hej thina....

Postat av: Mattias"G-sson"

Publicerad 2009-04-29 00:58:41

Härligt att du bloggar igen :)

Postat av: camilla henriksson

Publicerad 2009-04-29 08:07:49

oooh kul att man hitta dig o att du me e inne i bloggvärlden :) kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela